piątek, 11 listopada 2011

adwokat i jego wybory

Mając na uwadze wszech obecność internetu w naszym życiu a także jego znaczenie dla świadczenia usług prawnych, postanowiłem raz na jakiś czas spędzić trochę czasu przy klawiaturze komputera i napisać o nurtujących mnie i moich klientów problemach. Mam nadzieję, że teksty ukazujące się w tym miejscu dadzą poszukującym odpowiedzi klucz do nurtujących ich pytań. Na wstępie muszę się przyznać iż moja praktyka adwokata oscyluje pomiędzy rozwodami a sprawami karnymi. A zatem jest w pewnym sensie typową praktyką adwokatów w naszym kraju. Wydaje mi się, że charakter tych spraw i ich specyfika skutecznie uniemożliwiły innym prawniczym grupom zawodowym zajęcie się nimi. Moja decyzja o specjalizowaniu się w rozwodach i sprawach karnych wynikała nie tylko z zainteresowań tymi dziedzinami ale i czystej ekonomii i podaży na rynku usług prawniczych. W dzisiejszych czasach przy ogromnej konkurencji na rynku usług prawnych pojedyńczy młodzi adwokaci tacy jak ja działający bez zaplecza w postaci koneksji, znajomości oraz wypracowanej renomy mają bardzo trudną drogę dla rozwoju zawodowego. Nie jesteśmy w stanie konkurować cenowo z dużymi kancelariami ale także i biedny łódzki rynek (chodzi tu o zasobność portfeli naszych klientów), skutecznie uniemożliwia nam w miarę szybki rozwój. Dlatego dostrzegłem dla siebie drogę właśnie w zajmowaniu się sprawami rozwodowymi oraz karnymi. I myślę, że prowadząc ich coraz więcej zyskuję doświadczenie potrzebne dla tego abym był skutecznym adwokatem. Jednocześnie wygrywając wiele z tychże spraw zyskuję wdzięczność klientów i renomę potrzebną dla dalszego rozwoju. A zatem mogę ze spokojem rzecz ze znalazłem dla siebie niszę nie ekologiczną ale adwokacką i jestem z tego bardzo zadowolony  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



mecenas.org.pl